Aftellen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esmée Gaal - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esmée Gaal - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Esmée

Blijf op de hoogte en volg Esmée

02 Januari 2017 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

Nog één week, nog 7 nachtjes slapen en dan begint mijn grote avontuur! Op 9 januari vertrek ik voor 5 maanden naar Ghana!
Zoals je misschien weet ga ik hier in een ziekenhuis werken en meewerken aan projecten van United, de vrijwilligers organisatie waarbij ik ga werken.

Beetje bij beetje ben ik al aan het inpakken. Denk aan hele gewone spullen zoals kleren en handdoeken, maar ook een hoop medicatie, ehbo spullen en anti muggen spullen.

Ik zou het heel leuk vinden als je mij volgt terwijl ik in Ghana ben!

Groetjes,
Esmée

  • 02 Januari 2017 - 13:47

    Richard Smits:

    Hey esmee

    Wij wensen je heel veel succes en plezier.
    En zijn benieuwd naar je verhalen....(en oom foefoe)

    Richard en Eveline

  • 02 Januari 2017 - 13:55

    Annet Vd Oever:

    Wij zijn ook erg geïnteresseerd naar je avontuur..ik wens je heel veel succes..en doe voorzichtig. .!!

  • 02 Januari 2017 - 14:27

    Pedro En Helmy:

    Veel succes en plezier in Ghana. Pas goed op en we zijn benieuwd naar je verhalen en foto's!

  • 02 Januari 2017 - 14:45

    Tineke:

    Hoi Esmee, het aftellen is nu echt begonnen. Wij wensen jou een hele fijne tijd in Ghana en natuurlijk ook een hele leerzame periode. Wij gaan je volgen!!

  • 02 Januari 2017 - 19:45

    Jos Monique Maud Lois En Puck:

    Hoi Esmee,
    natuurlijk gaan we je volgen.
    Heel veel succes toegewenst. Je gaat ongetwijfeld een hele mooie ervaring opdoen die je rest van leven mee neemt.
    Ma-krow ...... (tot ziens)

  • 02 Januari 2017 - 23:31

    Gonneke Corten :

    Hoi Esmee

    Natuurlijk wil ik jouw volgen.ben benieuwd hoe of dat je het gaat vinden. Ik wens jou in ieder geval heel veel succes daar in Ghana

  • 11 Januari 2017 - 14:30

    Gerjon De Vries:

    Hoi Esmee,

    Nog even en je zit in het vliegtuig! Ga genieten het is een ervaring voor het leven, succes!
    En ik ga je volgen, tot ziens op Kwekkelstaete

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Esmée

Actief sinds 19 Dec. 2016
Verslag gelezen: 922
Totaal aantal bezoekers 102621

Voorgaande reizen:

09 Januari 2017 - 11 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: